torsdag 14 januari 2010

Kärleken är bäst!

Ni vet ju alla att Johnny reser i sitt jobb, och är borta hemifrån i perioder. Så då är Alva och jag själva. Men idag kommer han hem och känslan är helt otrolig, man är som en kärleks krank tonåring. Det går inte att beskriva hur jag känner. När han är borta är jag halv och när han kommer hem är jag hel igen!!
Jag och Alva brukar följa med i husvagnen på somrarna, men nu är det lite för kallt för att lämna hemmet. Så vi längtar efter våren, både Alva och jag vill ut i husvagnen igen!!
Kramar i från Maria

2 kommentarer:

Catrin sa...

Förstår precis hur du känner. Sådär blir jag när jag ska träffa Daniel oxå.

Mamma sa...

Det kan nog vara nyttigt för förhållandet att vara ifrån varandra lite, man hinner längta!
Ha en bra helg i kärlekens tecken!