onsdag 20 januari 2010

???

Här kommer en litet inlägg i från mig. Idag har jag storhandlat. Jag var in på tre olika affärer. Först var jag in och handlade det mesta på willys, sen in på ica, där köper jag färska hamburgare, hamburgebröd, icas egna sköljmedel. Sen var det dags för konsum, där måste jag ha änglamarks toa och hushållspapper, dyrt men väldigt bra!!
Dagens nota hamnade på 1800 kr, Helt sanslöst vad dyrt det har blivit med mat!!
Detta blev ett helt ointressant inlägg, märker jag nu, men ett inlägg blev det iallafall!!
Ha det bra önskar Maria

2 kommentarer:

päivi sa...

Håller med om toa pappret,det allra bästa! (lite skitsnack igen,haha) Ha det bra!

Mamma sa...

Konsums änglamark, jaha, det ska jag testa. Jag kör med Lidl, också jättebra, men odrygt och dyrt.
Inlägg på hög nivå, va?
Kram