torsdag 8 april 2010

Trött men glad



Anton ramlade på ryggen idag, vi var tvungna att verkligen visa VAR han gjorde sig illa!


För att inte bli innesittande/lekande hela dagen åkte vi ner till hamnen för att fika och leka i lekparken. Det var riktigt varmt och skönt ute.





Alva i isbrynet!


Vi köpte med oss några bullar.




Jag är riktigt trött just nu. Jag är inte trött-uttråkad, utan mer P.g.a-aktiviteter-trött. Det har varit fullt ös de senaste veckorna. Praktik i en månad, Stockholm, Mora, Alva. Med Alva är det ALLTID galet aktivt. Och med aktivt menar jag nödvändigtvis inte att det går vilt till, utan att man är sysselsatt i ett, om man vill. Men det är samtidigt mycket roligt. Vi har det jättekul tillsammans Alva och jag, verkligen hur roligt som helst. Vi skrattar dagarna i ända. Jag klagar alltså inte, men trött är jag. Så trött så trött. /Erik

Inga kommentarer: