onsdag 14 april 2010

Mattvätt

Idag har jag tagit fram mattorna som vi brukar ha i förtältet, de var ny tvättade men det var lite musbajs på dem när jag tog fram dem, så då måste jag verkligen tvätta om alla mattorna. Jag har ju riktig fobi för möss, jag har tillochmed gått i terapi i 6 månader och resultatet blev super. Jag kunde både hålla i en råtta och en mus, vi var på en djuraffär i Falun. Vi spelade in de hela men jag kan inte hitta inspelningen, jag har säkert spela över den. Men det hade verkligen varit roligt att ha den, för nu är jag tillbaka på ruta ett igen, jag kan inte ens se dem på bild.
Husvagnsmattorna var det ja, det börjar ju att dra i hop sig för familjen tattare (min familj kallar oss för tattare) att åka ut på turné igen, inget är bestämt än, men jag villvara ute i god tid så allt är klart när det blir dax. Jag kan inte hänga ut mattorna på torkning för de är så otroligt fula, de är lite tjockare så de värmer bra i förtältet, skulle aldrig ha dem inne, sen är de två plast mattor som aldrig skulle komma in huset, men som är super i förtältet.

Nu kommer det några bilder från söndagsutflykten


De har mycket fina saker, men det är ganska dyrt, men mysigt kafé har de i allafall!!


Hanna och Anna-Karin








Alltid lika glada!!!

Ha det bra önskar Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vi gillar ju er fast ni är "tattare" ;-) så jag hoppas ni kommer uppåt i sommar, skulle vara jättekul.
Ha det gott!!!!
*kram*

Anonym sa...

wow...
det a verkligen skoj att ses
hoppas på playdate åter igen o mkt snart
solstrålar
hanna