lördag 17 april 2010

Jag ska bli pig!

Som jag har skrivit har jag varit sjukt trött den senaste tiden. Inte somna-trött, utan mer borta-i-hjärnan-trött. Jag har inte fått fram de ord jag velat få fram och jag har inte kunnat göra mycket innan jag varit svimfärdig. Idag är första dagen på mycket länge som jag inte ska arbeta med någon läxa, åka någonstans eller ta hand om någon. Jag ska bara vila idag, bara vila! En promenad kan det nog bli, det är avkopplande. Och på grund av detta har jag inte orkat eller hunnit blogga.


Jag avslutar med Robyns nya låt som jag gillar skarpt! /Erik

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det är många som känner sig trötta, så även jag, kanske det är bristen på D-vitamin efter den långa kalla vintern. Vi får hoppas det blir bättre nu när våren är i antågande!

Anonym sa...

Jag vet exakt hur du känner dej. Därför har jag börjat vara ute mer och försöker fånga upp ljuset, och vet du jag tror det fungerar.// Susanne.