måndag 26 april 2010

Kärlek till sin pappa

I går kväll när vi kom upp för att lägga oss, så låg det en brev på Johnnys kudde. Alva hade skrivit ett "hej då brev" till Johnny. Alldelens själv hade hon skrivit,

Hej då pappa, findus och jag kommer att sakna dig, vi älskar dig.

Men det var ju några stavfel, men det göt inget. Lappen var skriven av ren kärlek till sin pappa.

Igår var vi på 8 årskalas, vi blev kvar väldigt länge, men det var så roligt att träffa Jockes och Jessicas föräldrar. De var otroligt trevliga och hade humor så vi skrattade gått!! Jag älskar folk som har lätt till skratt!! Tack för en trevlig eftermiddag!!
Jag har satt in lite blandande bilder här under, så ha det jättebra nu!!/Maria


Alva har ätit choklad

Alvas brev till hennes pappa

Alva i Örebro

Örebro slott.
Vi hade tänkt gå en guidad tur, men det var bara öppet på helgerna under lågsäsong.

Var ut och grillade förra helgen.

Bästa, älskade Alva
Alva leker.

2 kommentarer:

Erik sa...

Jag älskar er så mycket, vi måste ses snart! KRAMAR! /Erik

Mamma sa...

Så gulligt! Det måste kännas varmt i hjärtat för pappa Johnny.
Krama henne från mig!