lördag 19 december 2009

Onödigt, eller?

Nu sitter jag på bussen på väg till Stockholm, Carin och Carola! Det är cirka -22 grader ute, vilket gör känslan av att sitta i en buss mysigare och skönare än någonsin. I dagarna har vi städat skåpen i mitt gamla, älskade, rum. Jag är en människa som har fått mani på det mesta i mina dagar, och får det fortfarande. Jag hade till exempel hur många pokémonkort som helst och en låda med svettband i hela färgskalan. I går hittade jag tre onödiga saker jag har köpt, nedan ser ni dem.


En fantastisk svartvit minitv som jag köpt på OK.

30 olika skal till Nokia 3310, med en hel del olika motiv. Allt från eldflammor och ormskinn till en bulldog och en anka.
Ja, hur tänkte jag när jag köpte en rugbyboll? Jag vet knappt vad det är för något, men formen är ju fin, det tycker jag. Och den ska sparas, eller hur mamma? /Erik
Ps. Kommentarera lyser med sin frånvaro. Läser ni fortfarande eller skriver vi för tomma bås? Ds.

3 kommentarer:

Carin sa...

Alla har brått i julförberedelserna...:)

De där skalen till Nokia 3310 kommer säkerligen snart vara en samlarraritet!!:)

Ses snart!

; sa...

Oh Herregud, dom är på Humboberget nu, skulle vi ha spart dem??
Nu har jag jobbat och slitit hela dag så nu blir det skönt med en tupplur. Vi hörs!
Kram

Mamma sa...

Förresten, Skorpan älskar bollen, så den kommer nog till nytta.
Hej igen!