måndag 14 december 2009

Köp och köp, jag hör inget annat!

Idag har jag varit hos tandläkaren och på Ikea. Vi har nu renoverat övervåningen där mitt rum kommer finnas i fortsättningen. Dagens inköp blev egentligen hur många som helst, jag fick bland annat en ny garderob. Vi köpte nya lampor, mattor, skåp och mer som jag kan ta länge fram. Anton fick en ny säng och ett skrivbord (databord).

Även om jag inte är prydlig och ordnad själv, tycker jag om det i inredningen, men detta är väl ändock ett utomordentligt fantastiskt tyg som jag är jätteförtjust i. Jag ska ha det som ett slags draperi, och när det sätts upp kommer bilder. Visst är det fint?

Här är Erik and the horse! Det var första gången jag närgången med en större häst, och Catrin lät mig ta ansvar, vilket var snällt! /Erik

1 kommentar:

Catrin sa...

skötte dig kanon tycker jag :D trots att den stora svarta åsnan var knäpp :D nu blir nog alva stolt