onsdag 9 december 2009

Mina smultronställen

Milko har ibland en reklam film som handlar om smultronställen i Dalarna. Nu tänkte jag göra min lista på smultronställen jag tycker om.

* Älvkarleby camping

* Solla, morfar sommarstuga på en ö i Smedjebacken

* Furudal, hos Johnnys mammas stuga

* Hotell gyllene Hornet i Tällberg

* Mora

* Hemma på mammas och pappas altan en varm sommar kväll

Jag skulle vilja veta var era smultronställen är, snälla skriv en liten kommentar.

Nu kommer det några sommarbilder med en himmel som är blå, ifall ni har glömt hur den ser ut.




Åtvidaberg



Gysinge


Härlig bild med en blå himmel


Älvkarleby camping
Ha det bra i mörkret/Maria

4 kommentarer:

Erik sa...

Guuud vilka härliga bilder! Jag längtar mycket efter er, men vi ses ju snart i alla fall!

Mamma sa...

Ja verkligen härliga bilder, ljust och fint! Smultronställen för mig det är att få komma till havet, men det vet du nog. Sen Sälen, oh vad jag längtar dit!
Kram från mig

päivi sa...

1.Solla.
2.Överallt där HAVET finns.(mitt hjärta sväller till bristningsgräns när jag är vid havet)
3.Sälen i september.
Verkligen härliga bilder! Kram.

Carin sa...

Gud vad man behöver de här bilderna nu! Mina smultron:
1. Solla
2. Alla fjällvärldar
3. Monteliusvägen på Mariaberget
4. Hammarbykanalen (vid min nya lilla lya)
5. Och. Tro det eller ej, men hamnen i Smedjebacken är också en favorit.