tisdag 15 september 2009

Städning

Började att städa 09.00 i morse och nu har jag bara toaletten kvar sen är jag klar!! Jag har satt upp nya gardiner i fyra fönster. Sen är det bara övervåningen kvar, men det tar jag på måndag och tisdag. Vi sover bara uppe, så det delar jag upp på några dagar, fast egentligen tycker jag inte om det, jag vill ha klart allt på samma dag!

Jag brukar ta kort när jag möblerar om eller sätter upp nya gardiner, det har jag gjort sen jag var 12 år. Det var mamma som började. Det är jättekul att titta på bilderna från 70 talet, det är även kul att titta på mina gamla bilder, då undrar man hur man kunde ha så fula gardiner. Men smak och mode ändras ju!

Ha det bra/Maria

1 kommentar:

Mamma sa...

Skönt med nystädat! Jag har också farit fram med dammsugare och mopp, men det blev en sk "kattstädning". Orkar inte mer efter en hel dag på jobbet, men jag var tvungen eftersom Skorpan löper...!
Kram och trevlig kväll!