lördag 19 september 2009

Jag vill också!!!

Vilken tråkig gäst i kvällens här är ditt liv. Jag är noll intresserad av sport, så i stället tittar jag på kändisdjungeln.
I kväll var Alva och jag hem till Jocke och Jessica, de bjöd på kvällsmat, vet ej vad de kallar rätten, det var en egen komponerad, men det var supergott.
När Jocke var uppe i stugan en vecka så passade Jessica på att tapetsera om i hallen alldeles själv. Såå otroligt duktigt och superfint blev det. Jag skulle också vilja tapetsera om i vårt sovrum som vi ska flytta in i. Tänk om jag skulle passa på nu när Johhny är borta. Han skulle svimma om rummet var klart och bara att flytta in. Men jag tror att jag avstår.


Ha det bra/Maria

5 kommentarer:

Carin sa...

Vilket rum ska ni flytta in i? Kram kram!

Anonym sa...

Jamen säg till så hjälper jag dej komma igång. Hur blev det med magen efter maten?

Anonym sa...

Vi ska flytta in i det röda gästrummet.
Kram Maria

Erik sa...

Ni måste byta rum pga. "Kuckelimuck"!

Anonym sa...

Tack för den!!!!
Maria