torsdag 7 maj 2009

Säkert

Hej! Som bekant har Anton fått en moped som han än så länge bara får åka med här hemma. Han tycker det är toppen att ta moppen när vi ska till bussen på morgonen, medan jag får utföra en powerwalk för att hinna med. Anton tyckte jag såg så dum ut när jag gick med armar och ben åt alla håll så han erbjöd mig skjuts. Jag tvekade eftersom jag inte visste om han var en säker mopedförare. Jag tycker inte om mopeder, men jag satte mig på och vi körde iväg. Det började bra men när jag ville kliva av gasade han på som aldrig förr. Jag skrek och väckte säkerligen några sjusovande harar. Han stannade inte utan lät mig sitta där bak och gala. GUUUUD vad löjlig jag var, tyckte Anton. Han såg det som en stilla åktur, vilket det kanske också var.
Tack och hej! /Erik

Så här kan en del av ett däck se ut!

Inga kommentarer: