söndag 3 maj 2009

En flaska vitt vin

Idag har vi haft lite sämre väder, mulet och lite kallare. Johnny kom hem tidigt idag 14.30. Åkte då till en cykelbutik för jag hade fått punktering.
Imorgon ska vi försöka att hitta ett lekland, badhus, bibliotek och en lekpark, helst med djur. Vi ska inte besöka alla på en dag. Vill bara veta vart allt ligger, så vi kan besöka det när vi känner för det.
Vi sitter ute i förtältet vi har tänt kaminen, Alva sover. Jag och Johnny delar på en flaska vin.......
Jag skulle kunna ha skrivit så, men jag öppnade nyss en cola, Johnny dricker en lättöl. Haaha. Men Alva sover i allafall och kaminen värmer gott.
Nu kommer det några vy bilder.



Utsikten från våran husvagn


Bilden är tagen från lekparken.

Ha det bra alla kära vänner, hälsningar Maria



1 kommentar:

Mamma sa...

Jag höll på att ramla av stolen när jag läste att ni delade en flaska vin! Men sen kom jag till slutet av inlägget och då såg jag att det bara var en önskedröm, haha!
Ha det bra, med cola och lättöl!