torsdag 14 maj 2009

Ahlgrens husvagnar

Hej på er! Här blommar syrenen för fullt, vädret är toppen det har slutat blåsa och solen tittar fram emellanåt, det är inte jättevarmt men det gör inte mig så mycket. Gillar inte när det är sol och 30 grader varmt.

Idag har jag gjort bort mig igen, det är ganska ofta det händer. Anna-Karin ringde, hej sa hon jag sa hej, hon sa hej igen, jag sa hej igen och blev lite frågande. Vad vill du då? Ja, är det inget du ska säga till mig säger hon, jag tänker.... Jo förlåt du fyller år idag ,GRATTIS!! förlåt att jag glömde av det. Mitt minne blir mer likt min familj, som inte har något minne alls.

Idag har det varit en husvagnstidning och gjort ett stort reportage om campingen, tänkte gå fram och höra om de ville ha hjälp av en riktig campare, men jag vågade inte.
Kolonistugorna
Blommande brännässla, små vita blommor. Har jag aldrig sett.

Johnny och Alva åkte och handlade, då kom hon hem med godis, pappa kunde inte säga nej.

Men jag förstår varför, husvagnsgodis kan man ju inte motstå


Ha det bra! Kramar från Maria

1 kommentar:

Catrin sa...

Det är sådär med pappor :P Säger mamma nej så frågar man pappa för han säger oftast ja, hihi.
Men nu måste jag ju hitta alhgrensbilar med husvagnar ju.