söndag 21 mars 2010

HEJ! Ett inlägg utan röd tråd, precis som jag vill ha det!

Hej! Nu sitter jag här med mitt senaste inköp på teknik-fonten, en mini-pc! Den är så gullig och jag känner mig jättenöjd med den. Vit, fin och smidig. Idag har jag inte gjort en fluga förnär. Jag har nämligen varit inne HELA dagen, vilket har gjort att denna dag har gått snabbt. Nu börjar det bli mörkt, men jag gick ju upp nyss känns det som, underligt!

En till sak som är bra med min nya manick är att det är LÄTT att föra över bilder till den. Min andra bärbara med skärm stor som en plasma-TV blev konstig när jag fick Windows 7 i den, så jag har varit tvungen att använda bluetooth, något jag inte blev ett med. Men nu slipper jag det och det feels great!


Igår fanns min lördagskrönika i Dala-Demokraten, om ni vill veta!

Min gulliga goding!
Visst är blogg-designen fin!!?? Det är Snälla och duktiga Simon som hjälper till, TACK!
Hälsningar Erik

Inga kommentarer: