tisdag 28 april 2009

Varför blogga?

Jag undrar lite lätt varför människor ständigt vill uppdatera sig. Det kan ibland kännas som om ögonblick inte funnits om de inte blivit fotograferade och upplagda på nätet. Jag bloggar ju också lite då då och tycker det är roligt att skriva, men håll med om att det är ett ganska speciellt sätt att kommunicera! Tekniken går ju framåt och nu har Twitter blivit populärt, men jag har inte kommit så långt i min kommunikation via Internet ännu!

Klicka på loggan och starta ett konto redan idag! /Erik

3 kommentarer:

Carin sa...

30-åriga mostern har ett Twitter.konto. Så modern är hon. CajsaCarin heter hon där:)

Erik sa...

Ja, jag tänkte på dig när jag skrev! Skriver man via datorn eller mobilen? Berätta mer!

Carin sa...

Jag skriver via datorn. Men man kan via mobilen också. Men jag uppdaterar inte där så ofta, men jag jobbar ju med sånt där.