söndag 5 april 2009

Hej igen!!

Nu var det länge sedan jag skrev. Har skjutsat ner Alva till Stallet där Catrin vänta med sin häst som Alva ska få rida på. Catrin ska lära Alva att smacka, hon har lite svårt att få igång hästen.
Sen ska jag åka ner till farfar med nya kläder som jag har köpt till honom, två byxor 12 strumpor och kalsonger. Efter det ska jag åka till farmors grav, sen vidare och hämta mormor som ska med till Furbo. Jag glömde min dator hemma så jag kan inte lägga upp alla mina bilder jag har tagit,så det får vänta tills jag kommer hem. Igår kväll kom moster Carin ut med sin nya bil som Johnny har hittat till henne. Kul att ha en bil i Stockholm!! nu kan hon åka till alla pärlor hon har missat.
Ha en trevlig söndag/Maria

2 kommentarer:

Catrin sa...

Nu har jag tjatat lite på Alva ^^ Men jag tror hon tyckte det var kul iaf :) kom fram till att det nog var viktigare att lära henne att säga Prrrroooo då min häst svarade lite väl bra framåt idag :D Och sen stod jag i mitten med en lina fastspänd i hästen så fick hon vara lite envis så att hästen inte gick in till mig utan svängde dit Alva ville :) Gick kanon :D

Anonym sa...

Tusen tack.
Alva behöver pushas på, hon är alldelens för snäll!!/Maria