torsdag 23 april 2009

Bra service!!

Vilket väder vi har fått, jag tvättar för fullt och hänger ut, härligt. Idag har jag städat, normalstädning som jag kallar det, dammat, dammsugit och torkat golv. Men jag storstädade toaletten, torkade både golv, väggar och tak. Meeen så fort det blir dammigt. Vi har ju tvättmaskinen och torktumlaren på toaletten så därför blir det extra dammigt.
Vi har lämnat in vår dator på lagning, den har en spricka på locket på ena sidan, och en liten på andra sidan, onoff har haft den ett tag, de väntar på delar säger de när jag ringer och frågar hur det går. Vi har fått låna en dator så det är inte så bråttom, men nu vill jag ha tillbaka min dator. Igår ringde onoff upp mig och bad om ursäkt att det hade dröjt så länge, de har väntat på den där delen som aldrig kommer, så nu hade onoff bestämt sig för att vi ska få en helt ny bärbar dator. Det är kanon!! Bra service!




Hittade även denna på logen hemma hos farfar.

Ser ni glaset på sidan. Man kan se hela urverket ticka.


Denna duk har farmor gjort till mig för längesedan. Hon var jätteduktig på handarbete. Hon gjorde mycket till mig. Jag var väl tacksam att ge till för jag älskade hennes saker hon kom med.



3 kommentarer:

Erik sa...

Vad bra med ny dator! Blir det samma sort? /Erik

Maria sa...

Det blir säkert samma sort. /Maria

Mamma sa...

Farmor och farfars stuga är nog en riktig skattkista, i alla fall i våra ögon sett! Ha en skön helg!