tisdag 21 april 2009

Inredning

Nu var det längesedan det handlade om inredning på bloggen. Det är ju faktiskt mitt stora intresse! Men jag har varit lite i down period när det gäller inredning och skapande. Det är jag alltid på våren, konstig, de är ju då man ska vara full med inspiration. Hoppas den kommer tillbaka snart i full styrka!
Imorgon är det avslutning på ridningen, då ska barnen få rida ut på skogsvägarna. Alva längtar, tycker det ska bli så kul att få rida ut!


Den här fina bonaden har farmor gjort. Vackra ord.
Denna bild är tagen i gästrummet.
Hallen på övervåningen.
Det går inte att elda i kaminen.
Men jag tycker den är så vacker, därför har jag den framme.
Fick den av Johnnys farbror.
Golvet är vackert slitet, vi funderar på att måla det vitt,
men vi är osäkra på om det skulle blir bra.
Dörren ska bli vit, har bara inte blivit av.
Titta vilka ljuvliga skor jag hittade på logen hos farfar. Undrar vilka som har gått i dessa.
Jag tror inte det är farfars, de ser lite för nya ut!
Dessa skor hittade jag också. Skulle lätt ha satt på Alva skorna, om hon hade haft mindre fötter!! De är så vackra!
Hittade också denna fina skål, som jag planterade min favoritblomma Bellis i. Det är egentligen en perenn som ska vara ute. Men jag tycker den är fin inne också!




Ha en bra kväll/Maria

1 kommentar:

Mamma sa...

Jättefina bilder! Tänk vad du kan få till det av det lilla! Ja, lilla och lilla, det var väl inte riktigt så jag menade, men jag tror du förstår.
Kram