torsdag 23 april 2009

Träningsnarkoman

Hej! Idag hade vi tre så kallade håltimmar som jag spenderade hos mormor. Vi åt strömming och mos, det smakade bra. Efter besöket hade jag idrott, inlines stod på schemat. Det var verkligen jätteroligt, även om det var vingligt och svårt att bromsa. Vi fick sluta lite tidigare så jag trodde att jag, för en gång skull, skulle hinna med bussen. Jag prang till busshållsplatsen, men kom försent. Jag bestämde mig för att gå hem som så många gånger förr. Nu är jag helt slut och känner mig trött i hela kroppen. Idrottslektionerna och mina promenader är den enda motion jag får, så jag ska vara glad! /Erik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Igår hade Alva turridning och vi mammor fick gå med, sen blev det dax föt att trava, då var vi tvungna att springa med. Gissa vad jobbigt det var, jag var sprängröd i ansiktet, flåsade som en jätte. så nu har jag motionerat klart för detta år.
Så jag förstår hur du känner!!!
Kramar Maria.

Catrin sa...

Erik, du ska ju snart rida på min häst :P säg till när du får lust, hon finns till förfogande när som helst. oftast iaf ^^ nu får jag ju rida i paddocken

Anonym sa...

Jaaa Erik det är klart du ska rida!!!!