onsdag 17 februari 2010

Onsdag

I morse lyxade Johnny och jag till det med att äta hotellfrukost uppe på Hofors, och jag kan säga att det var bland de bästa frukostar vi har ätit. Billigt var det också, 50 kr per person. Men vi hade en kupong så det blev bara 50 kr. Oj vad vi åt, det kommer vi absolut att göra om.
Nu har vi äntligen beställt tid för Johnnys tatuering han fick i present av våra vänner när han fyllde 40. Vad han kommer att göra får ni se och när det är dax.( Nästa torsdag)

Här beställt lite sommarklädet från Ellos till Alva. Jag tycker inte alls om att gå i affärer längre, och nu för tiden finns det ju många roliga kläd- och skoaffärer på nätet, så man behöver inte springa runt och leta, utan man beställer smidigt hemifrån.

Ha det bra önskar
Maria

1 kommentar:

Mamma sa...

Vad mysigt, tänk om man kunde göra nåt sånt här i Smebacken! Förresten har vi inte tid....! Pust och stön, för första gången i mitt liv längtar jag efter att få städa!!!!!