lördag 6 februari 2010

Flytt till porrummet

I morse vaknade Johnny med migrän. Nu har vi alla tre haft migrän under en kort tid!! Så det blev till att ligga still i soffan som min kära man har så svårt för. Det kliar i hela kroppen säger han.
Igår började vi vårt lilla renoveringsprojekt. Vi ska flytta vårt sovrum över till porrummet som en kär vän döpte det till när hon såg rummet som vi hade tapetserat om när vi flyttade in, och jag kan tillägga att det var för 10 år sedan. Det är en rödaktig tapet, som jag aldrig har tyckt om. Så nu ska vi bara måla väggen och taket vitt. Jag, eller vi då, kan inte bestämma oss för vad vi ska ha för tapet. Så då målar vi det bara vitt, och skulle vi ångra oss är det ju bara att sätta upp en tapet. Jag tycker inte om att hålla på att renovera, det står ju saker överallt och det blir stökigt, men det är tur att rummet ligger på övervåningen så man slipper se elendet hela tiden!! Men det kommer att bli jättebra när det blir klart.
Ha en trevlig helg.. Kramar i från Maria

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja du Maria, då skulle du se hur det ser ut här hemma...Det är skönt att gå till jobbet och slippa se eländet! Eriks 18-årsfest får vi skjuta på, kanske ända till helgen vecka 8.
Kram till Er!