torsdag 11 februari 2010

Erik var är du????

Näää, Erik vart har du tagit vägen? Har du lämnat mig? Nu får du faktiskt komma tillbaka!!

Har ni sett hur ljust det har blivit ute, nu går vi verkligen mot rätt tid. Längtar ut till husvagnen.
Vi brukar alltid åka till Furudal under påsk, det är liksom startskottet för husvagnssäsongen. Men förra året var det så mycket snö så vi kom inte i väg, får se hur det blir detta år. Det sorgliga är att varken Johnnys mor eller farföräldrar finns i livet. Johnnys mormor och morfar bodde upp i Furudal och hans farmor och farfar hade stuga där. Så det blir lite tomt att komma dit i år. /Maria

2 kommentarer:

Erik sa...

Jag vet inte vad jag ska skriva längre! Ett inlägg då då känns tillräckligt, för mig, JUST NU!

Catrin sa...

ja det har blivit väldigt ljust ute. riktigt skönt :D Då behöver man inte rida mitt på dagen längre.