tisdag 9 februari 2010

Kort från våran söndags utflykt

Har lite krångel med bloggen just nu. Den gör lite som den vill. Kortena nedanför är från vår utedag vi hade i söndags. Jag kan inte skriva under korten, men ni kan ju titta. Idag har jag bakat matbröd, ett recept jag har fått av mormor. Det är väldigt lätt att baka matbröd. Det är så otroligt tråkigt att stå och välja bröd i affären.
Tilde hade fått nya slalom skidor som hon provade i söndags, Alva ville ju också prova och det gick så där. Nää, nu slutar jag och skriva för det krånglar hela tiden!!





1 kommentar:

Nina sa...

Vilka underbara kort!
Här är allt bra förutom att jag längtar sååå efter våren. Tänk vad härligt när snön är borta och man kan vara ute och bara ha det gott :-)
Klart ni ska ha en mops!!!!!
Dom gör ju inget väsen av sig,ja iof så är dom ju lite energiska av sig som små,men dom kräver inte så mycket förutom att dom vill vara med hela tiden,så kan man ge dom sällskap så har man en fantastisk hund! Kan garantera att man får skratta hela tiden för dom är lite pompom om man säger så ;-)
Hoppas att allt är bra med er och att vi ses snart för som du skrev,nu var det ett bra tag sedan!!!!
Ha en underbar dag och STOR KRAM till er!