lördag 24 oktober 2009

Tack

Hej, nu sitter jag i Carins soffa efter en dag i farten. Vi gick upp klockan 07:15 för att förbereda Johnnys kalas. Maten Maria hade gjort var verkligen jättegod, jag åt mig mätt kan man säga. Det var en trevlig tillställning så länge den varade för min och Carins del, då vi skulle på konsert. Vi begav oss strax före tre och hann fram till Berwaldhallen i perfekt tid.

Konserten är jag mycket nöjd med. Sissela, Charlotte och Malena gjorde alla tre ett superbra jobb, speciellt Malena, som jag alltid tyckt mycket om, men som jag nu älskar. Hennes röst är bedårande och hur stark som helst.

Nu i veckan är det dags för flytt. I morgon blir det en sväng till Ikea för att inhandla ting till den nya lägenhetens interiör.

Ps. Bilder kommer senare pga. glömd dator.
/Erik

Inga kommentarer: