tisdag 20 oktober 2009

Otacksamhet

Nu har Alva åkt hem och det är ett påtagligt lugn som lagt sig, vilket är mest negativt. Jag älskar Alva, och när jag skulle till skolan i morse grinade hon som aldrig förr. Hon kramade mig hårt, länge, och tog på mitt ansikte. Det var inte lätt att stänga dörren, men jag vet ju att vi ses till helgen, då jag ska dit. På lördag har Johnny födelsedagskalas, men jag åker dit på fredag för att få träffa familjen N mer. På lördag åker sedan jag och Carin ner till Stockholm för att på kvällen gå på show innehållande Malena Ernman, Sissela Kyle och Charlotte Perrelli. Det ska bli spännande. Jag blir kvar hos Carin resten av veckan för att hjälpa till i samband med hennes flytt.

Maria tycker jag har töntig musiksmak ibland. Men jag ska inte försvara den, utan bara spela upp Nannes nya låt Otacksamhet tillsammans med nya videon.


/Erik

Inga kommentarer: