torsdag 22 oktober 2009

Splittrad

Igår fick vi hotell-brunch i skolan. Det var verkligen jättegott och mätthetskänslan höll i sig i flera timmar. Jag blir lite stressad i sammanhag som dessa. Tankar som "Hinner jag äta allt jag vill" uppenbarar sig. Men jag hann äta det jag ville, till och med ett wienerbröd till efterrätt.

Idag har jag hunnit med både ett frisör- och tandläkarbesök. Jag vill ju ha fina tänder, men min tandställning som jag hade för ett par år sedan verkar inte ha gjort det arbete den var ämnad att göra. Så vi får se vad som händer på tandfronten i framtiden.

Jag ska nu be er utföra något som jag vet att Sara gjorde för en tid sedan.

Skriv din absoluta favoritlåt, just nu, i kommentarsfältet, tack! Min favorit:



Oj, vilket speciellt inlägg det blev. Inte en röd tråd så långt ögat når - Brunch, frisör, tandställning och favoritlåtar, så kan det gå! /Erik

7 kommentarer:

Mamma sa...

Jag gillar "Du måste ringa Carina" med Lars-Kristerz ha ha, men jag gillar också AllT med Lars Winnerbäck. Så någon speciell favoritlåt har jag inte. Musiksmaken är väldigt blandad som ni förstår av ovan!

Catrin sa...

hm... jsut nu måste vara Ich Will eller Buck Dich med Rammstein

Sara Nordberg sa...

An angel med Declan =)

Päivi sa...

"Du Hade tid" Lars Winnerbäck. Har varit favorit låten i flera,flera år.

Jennypenny! sa...

hahah så Carina hägrar än Kerstin?? jag får nog säga påtalåten med Ola magnell för den spelas just nu :)

Carin sa...

Thåströms Karenina. Eller Disco 2000 med Pulp. Eller Flickan och Kråkan med Mikael Wiehe. Eller För dig med Lars Winnerbäck. Äsch, den första är den viktigaste.

Mamma sa...

Där ser man. sex stycken som läser denna blogg! Inte illa....
Kram till mina kära!