lördag 17 oktober 2009

Intervju, krönika och rullskridskor

Här hittar ni intervjun och min krönika i DD:

  1. Intervjun

  2. Min krönika "Ett samtal mellan matte och hund"

Idag har jag och Alva varit ute och åkt rullskridskor (inlines). Vi hittade Antons gamla som endast är använda ett par gånger. De var lite stora, men det gick över förväntan. Jag höll Alva i handen bitvis men efter en stund gick det hur bra som helst. I morgon ska vi förmodligen åka på asfalt, vilket troligen blir ännu roligare.

Vi började med tennis, men när vi letade efter en ny boll hittade vi rullskridskorna.

Skydden måste på.



/Erik

4 kommentarer:

Jennypenny! sa...

HA ha Erik,du är en lysande skribent!.. har inte hört nåt om nån ssu förening i bya,men du kanske håller på att starta upp en nu?? ;)

Kerstin sa...

Jenny penny vad jag saknar dig! Din humor, ditt skratt, ja allt!
Det där lät som en kärleksförklaring, och det är det väl på ett sätt!
Kram till Dig!

Jennypenny! sa...

jag saknar dig lika mycket kerstin!! vart tom tårögd när vårt program började igen halv åtta hos mig!!haha!kommer förhoppningsvis snart hem å hälsar på iaf!! stor kram!!!!

Anonym sa...

Vad du är duktig min älskade lillebror!
Kramar i från Maria