måndag 14 juni 2010

Hallå!!

Hej på er, det kommer en liten hälsning från mig. Allt är bra.
Det är sommarlov för Alva, vi var i kyrkan och hade avslutning, tårarna rann som vanligt på mig. Lite synd tycker jag att det är att man inte sjunger de traditionella låtarna. När jag slutade skolan sjöng vi en låt som heter flaggan vajar på sin stång,(jag tror den heter så) den var otroligt rolig att sjunga med en bra text. Efteråt åkte vi hem till Jessica ock Jocke och åt tårtbuffé.
I morgon kommer min älskade lillebror till oss, ska bli otroligt mysigt, sen till helgen kommer mina föräldrar till oss i husvagnen, de kommer med sin husvagn. Ska också bli mysigt, det var jättelänge sedan vi träffades. Bara umgås hela helgen utan att mamma kutar runt och grejar med något, som hon alltid annars gör, men det är val därför hon har det så fint hemma och inte jag!!!!!
Ha en skön sommardag önskar Maria

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!!Det var kul att träffa er igen & kul att du uppdaterat lite på bloggen. Hoppas ni har det bra, saknar ju er här hemma. Hälsa resten av familjen.
Kram jessica

Berit sa...

Den låten har mina barn alltid sjungit på skolavslutningar när dom gick i Strömsbruk. Den är jätte härlig! Man gick och nynnade på den i dagar efteråt. (gör det nu oxå). Svårt att tro att din mor kan sitta stilla i helgen när hon är hos er men man kan väl alltid hoppas.Hälsa till dom. Kram.

Kerstin sa...

Jo du Berit, hela lördagen var jag klistrad vid TV-apparaten! Det var bara helt underbart att se dessa lyckliga tu få varandra! Jag grät floder. För övrigt har jag bara slappat hela helgen och det har varit såå skönt!
Kram