söndag 9 maj 2010

Vår dag

Igår var Alva på sitt första disco. Hon gick dit med en vän och de såg så stora ut när de gick i väg själva. Bläää vad tiden går fort.
I dag ska vi åka och fiska vid en sjö här i närheten. Jag är inte så förtjust i att fiska, men vi får sällskap, det är tur det så vi kan sitta och snacka i stället, som vi är väldigt bra på säger Johnny. Men det är inte så skönt väder ute, men vi ska elda vid sjön, så vi kan ju värma oss vid den, men vi har ingen sol just nu.
Nu kommer det några olika bilder.

Mina älsklingar


Alva på hotell Winn



Alva studerar Johnnys nya fiskespö.




Anna-Karin hade gjort två inbakade flätor. Hon blev så fin!

Våran hästtokiga tjej!!!

Ha en trevlig söndag.

1 kommentar:

Mormor sa...

Lilla älsklings-Alva! Fick du nån fisk? Vad gillar du mest, att rida eller fiska? Jag tror jag vet!
Jag skulle aldrig våga stå så där med en häst som du gör på bilden. Fy vad rädd jag hade varit.
Kramar i massor från mormor!